مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:202020-04-28اجتماعي

2 فضای آموزشی اسدآباد آماده اجرای طرح تجاری سازی 


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: دو مورد از فضاهای آموزشی شهرستان آماده تغییر کاربری و اجرای طرح تجاری سازی در سال جاری است.

- ایسنا/همدان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: دو مورد از فضاهای آموزشی شهرستان آماده تغییر کاربری و اجرای طرح تجاری سازی در سال جاری است.

غلامرضا همایی لطیف در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد 10 فضای آموزشی برای تجاری سازی وجود دارد که فعلاً از این تعداد مدارس و فضاهای آموزشی، مجتمع خلیج فارس و آموزشگاه مهدیه در سال جاری آماده تجاری سازی و تغییر کاربری هستند.

وی با بیان اینکه سند هشت مورد از پرونده فضاهای آموزشی نیز برای تغییر کاربری در آینده آماده خواهد بود، افزود: طبق قانون سال 97 و 98، آموزش و پرورش در صورتی که دارای فضایی باشد، می تواند نسبت به تغییر کاربری بخشی از املاک فضای آموزشی خود به تجاری با حفظ فضای آموزشی املاک اقدام کرده و از پرداخت تمامی عوارض و هزینه ها معاف خواهد بود.

همایی لطیف تغییر کاربری برخی از املاک آموزش و پرورش به تجاری را یک اقدام بزرگ در راستای کاهش وابستگی آموزش و پرورش به اعتبارات دولتی دانست و تصریح کرد: با تغییر کاربری و تجاری سازی بخشی از املاک فضاهای آموزشی، آموزش و پرورش به درآمد پایدار رسیده و قادر خواهد بود با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 فضای آموزشی اسدآباد آماده اجرای طرح تجاری سازی 

2 فضای آموزشی اسدآباد آماده اجرای طرح تجاری سازی